2014. december 25., csütörtök

Frohe Weihnachten (és még más...)

Persze, hogy pont akkor történik valami izgalmas is a blogon, mikor odavagyok! :D Szörnyen sajnálom, hogy nem láttam előbb a díjakat. Mert igen, ezt is megértem! Három, azaz három díjat is kaptam, aminek őszintén nagyon örülök. Hú, nem is tudok, mit szólni! 

Szeretném, tehát, megköszönni Livinek, Dorának és Titaniának.
Ennél nagyobb meglepetést nem is tudtak volna okozni! :)



A szabályok a következők: 
Fel kell tüntetni, hogy kitől kaptad!
10 dolgot kell magadról írni!
A küldő által írt 10 darab kérdésre válaszolni!
És tíz blognak/bloggernek kell továbbküldeni!



10 dolog rólam:
1. Nagyjából öt-hat éve kedvenc csapatom a BVB.
2. Nagy Killakikitt rajongó vagyok.
3. Ha felnövök egyetemi előadóként/történészként szeretnék dolgozni.
4. Kedvenc színem a fekete.
5. Imádom a német nyelvet, noha még csak két éve tanulom.
6. Lana Del Rey a példaképem. Igazából fogalmam sincs miért, de annyira fantasztikus egy nő. Azt hiszem, felnézek rá.
7. Aktuális kedvenc számom: Arctic Monkeys - Knee Socks
8. Nagy májer vagyok a Polyvore nevű oldalon, ahol különböző ruhaösszeállításokat lehet készíteni. (birobrigi99)
9. Kedvenc sorozatom: Amerikai Horror Sztori; Odaát és Vámpírnaplók
10. A kedven tárgyam egy Dortmundos bögre, amit még kb. két éve kaptam, de egyszerűen annyira szeretem, hogy még a vizet is abból iszom :D



Livi kérdései:
1. Mi a kedvenc karácsonyi sütid?
Fogalmam sincs, mi a valós neve, de az csokidarabos keksz-szerűség. Amit amcsiban tejjel isznak; meg kiraknak az asztalra, ha jön a Mikulás... Azt hiszem, jól 'megaszondtam'.
2. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
Az örökzöld klasszikusReszkessetek betörők!
3. Szoktál főzni? Milyen ételeket tudsz elkészíteni?
Ami azt illeti sütni jobban szeretek, de úgy gondolom elég sok dolog megy. Főleg a rakott dolgok. Azokat nagyon szeretem.
4. Igazi vagy műfenyőtök lesz? Melyiket szereted jobban?
Minden évben igazi fenyőnk van. Így nem nagyon tudok hasonlítani.
5. Tudod mit fogsz kapni karácsonyra, vagy meglepetés lesz a fa alatt?
Nem tudom, hogy csak nálunk van-e így, vagy más családokban is előfordul, de mi mindig egymás szeme láttára vásároljuk meg az ajándékokat. Szóval, én már nagyjából októberben tudtam, mit fogok kapni.
6. Melyik a kedvenc évszakod? Miért?
Tél. Egyértelmű. Karácsony. Szilveszter. Szülinapom. Bár, be kell valljam, kicsit a nyár is. A szünet miatt, persze.
7. Melyik országban élnél szívesen? Miért?
Nem kérdés. Dortmund.
8. Mi a véleményed az olyan emberekről, akik gyakran hazudnak?
Nem foglalkozom ilyen emberekkel.
9. Porcukorral vagy szalonnakockával eszed a túrós tésztát?
Ezt miért?? :D De egyébként szalonnakockával. Porcukrosan egyszer ettem, és majdnem behánytam. Úgy, szerintem, nagyon rossz.
10. Végigolvastad ezt a bejegyzést? (ezt muszáj volt! :D)
Igen. :D



Dora kérdései:
1. Milyen színűre díszítitek idén a karácsonyfát?
Piros-ezüst.
2. Megvannak már az ajándékok a családtagjaidnak?
Ööö... ez így egy kicsit rosszul veszi ki magát! :D De mikor ez a kérdéssor keletkezett, már igen, megvolt.
3. Ha mindenféle törvénybeli és pénzbeli korlát nélkül tarthatnál egy állatot, mi lenne az?
Fogalmam sincs miért, de én szarvast tartanék nagyon szívesen. :D
4. Általában olyan hatást váltasz ki az emberekből az írásaiddal, amilyet szeretnél?
Ööö...
5. Tudja a családod, hogy írsz?
Igen, és nagyon örülnek neki, mert már a sulimban is értem el egy csomó pályázaton szép eredményt.
6. Mikor és hogyan kezdtél írni?
Azt hiszem, már hatodikos korom óta írogatok. Könyvíró akartam lenni, és egy teljesen sablonos vámpírsztoriba kezdtem bele, amit nem is olyan rég megmutattam a magyartanáromnak. A hasunkat fogtuk a röhögéstől. :D
7. A milánóit vagy a bolognait szereted jobban?
Milánóit.
8. Mi a kedvenc gyorskajád? (Feltéve, hogy van.)
Mekis sajtburger. Az eddigi rekordom eddig hat darab. Egymás után.
9. Van olyan film, amit mindenképp meg akartál nézni moziban, de nem sikerült rá eljutnod?
Kamuzsaruk. Csakis Nina Dobrev miatt vagyok rá kíváncsi; meg amúgy azt mondják, elég jóra sikeredett film.
10. Kinek adnád az Aranylabdát idén és miért?
CR7 – ha feltörekvő focista lennék, akkor nekem biztos ő lenne a példaképem.


Titania kérdései:
1. Inkább a csendet vagy a zenehallgatást részesíted előnyben miközben írsz?
Mindig változó. Esetleg valami szomorú, szívszaggató résznél előkeresem a régi depis számaimat, hogy jobban átjöjjön az érzés, de egyébként semmi értelmét nem látom.
2. Nagy port kavart Marco Reus jogsi nélküli furikázása. Ha találkoznál vele, mit mondanál neki ezzel kapcsolatban?
Képtelen vagyok haragudni rá, vagy bármi. Olyan kis éééédes! :D
3. Ha egy napra láthatatlan lennél, és egy általad kiválasztott focista mehetnél be, mit csinálnátok ott, és kinél lennél?
Marco. És mit csinálnánk? Hmmm...
4. Van kedvenc focista babád?
Bár ők már nem babák, de a Klose-ikrek annyira kis aranyosak!!! :)
5. Mi a véleményed Pilar Rubioról?
Nagyon nem szeretem azt a nőt :( Ramos egy sokkal jobb és szebb lányt érdemel. Ráadásul most jön a baba is :S
6. Emma Rhys Jones vagy Irina Shayk a rokonszenvesebb?
Emma :)
7. Mats Hummels vagy Mario Götze férfiasabb?
Mats :)
8. Sajnálod, hogy hamar kiesett a La Roja a 2014-es Vbn?
Nem, nem hiszem, hogy sajnálom.
9. Mi az a tulajdonság, amit szeretsz magadban, és mi az, amit nem?
Szeretem: Képes vagyok még akkor is mosolyogni, bohóckodni és nevetni, mikor legbelül meg már meghalni készülök az engem érő sok fájdalomtól, és tehertől, ami rám szakad.
Utálom: Bár, mint említettem, azt csak én tudom, ha bánatos vagyok, mivel jól leplezem, de sajnos nagyon-nagyon sűrűn váltakozik a hangulatom. Remélem, kinövöm majd, de nagyon rossz. Ja, meg az, hogy mindig olyan hamar megunok mindent.
10. Könnyen megtalálod másokkal a közös hangot?
Igen. Ha előveszem a fogyatékos énem, akkor olyan könnyű ez, mint az egyszeregy.


És akiknek küldöm:
Kérdéseim:
1. Otthon/Családoddal töltöd a szilvesztert, vagy a barátaiddal?
2. Van olyan dolgod, ami már kiskorod óta meg van, de egyszerűen képtelen vagy tőle megszabadulni?
3. Az írást egy kiváltságnak, adottságnak érzed, vagy egy bárki által – azt nem mondom, hogy könnyen – elsajátítható dolognak?
4. Örülsz annak, hogy még nem esett hó?
5. Sportolsz/Sportoltál valamit?
6. Ki az általad leggyűlöltebb híres/tévés személy, híresség?
7. Vannak olyan kiegészítő(k), amikhez különösen ragaszkodsz?
8. Milyen telefonod van?
9. Szeretsz ezekre a kérdésekre válaszolni? :D
10. Remélem nem baj, hogy el küldtem neked ezt a díjat. Ugye, nem? :)

~



Éééés közben meg még ott van az aprócska dolog is, hogy karácsony van. Gondoltam, minek írjak, két külön bejegyzést, mikor ezt egyben is megtehetem.

Szóóóval, csak annyi, hogy szeretnék minden kedves olvasómnak, feliratkozómnak, boldog karácsonyt kívánni! Remélem, szeretetben, békességben telik számotokra az ünnep!






5 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen a díjat! :****
    Boldog Karácsonyt!
    Egyébként chaten is írtam, majd nézd meg! :***
    Mellesleg ez az egyik kedvenc képem Marcoról :D :3

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit, megérdemled :)
    Neked is boldog karácsonyt! :)
    Mindjárt megnézem, mit írtál, és iiiiiigen, nekem is ez az egyik kedvenc képem Marcoról :D <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a díjat, természetesen kirakom majd a blogomra, amint lesz időm. :) ♥

    VálaszTörlés
  4. Drága Bridzsitt!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, iszonyat hálás vagyok érte! Sajnálom, hogy csak most válaszolok, de csak most volt időm válaszolni a kérdésekre.:)
    Millió puszi,
    Bella

    VálaszTörlés